Όλες οι ενδείξεις, από την εταιρία συναρμολόγης στην Ταϊβάν μέχρι τους προμηθευτές σημαντικών μερών του iPhone συντείνουν στο ότι η Apple θα ανακοινώσει για πρώτη φορά πτώση σε πωλήσεις του smartphone της
Τα σύννεφα πάνω από την πορεία των πωλήσεων του πιο δημοφιλούς τηλεφώνου στην ιστορία πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι το πρώτο τρίμηνο του 2016 θα είναι και η πρώτη φορά που η Apple θα ανακοινώσει μείωση των πωλήσεων των τηλεφώνων της.Τα μηνύματα έρχονται από παντού. Κάποιοι από τους προμηθευτές της εταιρίας, όπως της TSMC, του μεγαλύτερου κατασκευαστή chip στον κόσμο, αλλά και της Largan Precicion που παράγει φακούς για τις φωτογραφικές μηχανές τηλεφώνων, κάνουν λόγο για φρενάρισμα στην παραγωγή τους, κάτι που σε κάθε περίπτωση σημαίνει και μείωση των παραγγελιών σε αυτές από την Apple. Ένα άλλο σημάδι είναι ότι η εταιρία συναρμολόγησης Foxconn, η οποία ασχολείται κατά κύριο λόγο με τα iPhone έκοψε αρκετές ώρες δουλειάς κατά την διάρκεια μιας σημαντικής γιορτής στην χώρα, όταν άλλες χρονιές, τις ίδιες ημέρες αυξάνονταν σημαντικά οι βάρδιες και η παραγωγή
Οι ειδικοί της βιομηχανίας των κινητών, λένε ότι η τελευταία γενιά των iPhone δεν είχαν πολλά καινούργια στοιχεία σε σχέση με τα προηγούμενα, έτσι ώστε να προκαλέσουν τους αγοραστές να τα αγοράσουν. Οι κυριότεροι προμηθευτές της Apple στην αγορά της Ασίαας περιμένουν ότι οι παραγγελίες θα μειωθούν το πρώτο τρίμηνο, δείχνοντας μια σαφή τάση για μείωση των πωλήσεων του iPhone για πρώτη φορά από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του, σχεδόν δέκα χρόνια πριν.
Τα σημάδια δεν είναι καλά και μέσα από την Apple, καθώς στελέχη της υποστηρίζουν ότι έχουν πρόβλεψη της αγοράς μόνο για έναν μήνα, ενώ και η ζήτηση είναι χαμηλή. Άλλοι προμηθευτές λένε ότι η Apple τους έδωσε παραγγελίες για εξαρτήματα μόνο για ένα μήνα και όχι για τρεις μήνες όπως συνέβαινε εδώ και χρόνια. Όπως και να έχει όλα δείχνουν ότι η Apple γνωρίζει το πρόβλημα και μάλλον είναι εξαιρετικά πιθανό να επισπεύσει την παρουσίαση του νέου iPhone 7. Το οποίο θα πρέπει να είναι εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο ξεχωριστό από τα υπάρχοντα αν θέλει να διατηρήσει τον μύθο (και τα κέρδη) της εταιρίας στα συνήθη ύψη.