Σημαντικές επενδύσεις στα υδατοδρόμια – Μεγάλοι επενδυτικοί οίκοι «φλερτάρουν» με την Hellenic Seaplanes.
Το ενδιαφέρον των επενδυτών φαίνεται πως έχει κεντρίσει η Hellenic Seaplanes, η καινοτόμος ελληνική επιχείρηση, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των υδροπλάνων και έχει θέσει ως στόχο της να μετατρέψει την Ελλάδα σε «Μαλδίβες της Ευρώπης», καθιστώντας την Μέκκα των υδροπλάνων.
Πριν από λίγες ημέρες, ο όμιλος GlobiLED, ανακοίνωσε την σύμπραξή του με την Hellenic Seaplanes με στόχο την πραγματοποίηση επενδύσεων στον κλάδο των υδατοδρομίων. Η επένδυση, το ύψος της οποίας δεν ανακοινώθηκε, θα αφορά την επόμενη τριετία και ο όμιλος, ο οποίος κατέχει ηγετική θέση στην αγορά φωτισμού «Led», επιδιώκει να εκμεταλλευθεί την εμπειρία και την τεχνογνωσία της Hellenic Seaplanes, η οποία ήδη επενδύει στην ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων, για να μπει δυναμικά και στον χώρο του Τουρισμού.
Η διοίκηση της Hellenic Seaplanes, αναφέρει αποκλειστικά στο Fortunegreece.com πως το τελευταίο διάστημα υπήρξαν αρκετές συζητήσεις με επενδυτές, οι οποίοι αφού προέβησαν σε ανάλυση του έργου των υδατοδρομίων και των υδροπλάνων κατέληξαν στο ότι πρόκειται για μια καλή επενδυτική ευκαιρία με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης. «Είναι ο πρώτος μεγάλος επενδυτής που μπαίνει στο σχήμα της Hellenic Seaplanes. Χάρη στην είσοδο ενός μεγάλου παίκτη, όπως είναι o όμιλος GlobiLED, ενισχύεται η προσπάθεια άμεσης δημιουργίας των υδατοδρομίων στη χώρα μας, και διπλασιάζεται η «δύναμη πυρρός», πράγμα που σημαίνει ότι βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του έργου. Είναι η αρχή μιας συμφωνίας την οποία θα ακολουθήσουν και άλλες συνέργιες. Το προσεχές διάστημα αναμένεται να ανακοινωθεί η σύναψη συμφωνιών και με άλλους μεγάλους επενδυτικούς οίκους ελληνικών και ξένων συμφερόντων. Το μόνο που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή, είναι η σταθεροποίηση της αγοράς και της ελληνικής οικονομίας».
Η Hellenic Seaplanes ευελπιστεί πως σε πρώτη φάση θα δημιουργηθεί μια ομάδα 8-10 υδατοδρομίων, αριθμός που θεωρείται ικανοποιητικός για να λειτουργήσει βιώσιμα το δίκτυο, ενώ στα πλάνα της περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός 100 περιφερειακών υδατοδρομίων και 10 κεντρικών. Υπολογίζεται μάλιστα πως έως τις αρχές του 2017 θα έχει ολοκληρωθεί το project για τα 100 υδατοδρόμια, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες αδειοδότησης και κατασκευής για περισσότερα από 50. Βάσει του υφιστάμενου σχεδιασμού τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν να εκτελούνται αρχικά με τέσσερα υδροπλάνα 19 θέσεων το καθένα, ο αριθμός των οποίων έως το 2017 αναμένεται να διαμορφωθεί σε 20.
Εκτός από την εξυπηρέτηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς μέσω ενός εναλλακτικού μέσου μεταφοράς που θα λειτουργεί συμπληρωματικά, και όχι ανταγωνιστικά, προς την αεροπλοΐα και την ακτοπλοΐα , η Hellenic Seaplanes στρέφεται και στα παράλια της Τουρκίας, για τα οποία εκτιμάται εισροή τουρισμού άνω των 35 εκατομμυρίων τουριστών. Σε δεύτερη φάση εξετάζεται η δυνατότητα αφίξεων τουριστών από Ιταλία, Κροατία μέσω Κέρκυρας, όπου υπάρχει πύλη εισόδου.
Εκτός από την εξυπηρέτηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς μέσω ενός εναλλακτικού μέσου μεταφοράς που θα λειτουργεί συμπληρωματικά, και όχι ανταγωνιστικά, προς την αεροπλοΐα και την ακτοπλοΐα , η Hellenic Seaplanes στρέφεται και στα παράλια της Τουρκίας, για τα οποία εκτιμάται εισροή τουρισμού άνω των 35 εκατομμυρίων τουριστών. Σε δεύτερη φάση εξετάζεται η δυνατότητα αφίξεων τουριστών από Ιταλία, Κροατία μέσω Κέρκυρας, όπου υπάρχει πύλη εισόδου.
Όσον αφορά στο κόστος μεταφοράς, οι μετακινήσεις με υδροπλάνο δεν θα είναι ιδιαίτερα ακριβές, εφόσον για ένα δρομολόγιο μισής ώρας (πχ Αθήνα- Σέριφος ή Κως- Νάξος ή Ρόδος- Σητεία) η αξία του εισιτηρίου υπολογίζεται σε 75 έως 80 ευρώ. Για ένα αντίστοιχο ταξίδι με συμβατικά μέσα θα πρέπει κανείς να υπολογίσει και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο (πχ 35 ευρώ προς το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος ή 22 ευρώ προς το αεροδρόμιο της Κω ή 20 ευρώ προς αεροδρόμιο της Ρόδου), τα οποία δεν θα έχει με το υδροπλάνο. Οι τιμές, φυσικά, μπορούν και να μειωθούν εφόσον αναπτυχθούν περαιτέρω οικονομίες κλίμακας.
- πηγή Fortunegreece.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε εδώ