Ποια είναι η νέα τάση ηλεκτρονικών αγορών στο ιντερνετ?

 
Μια νέα τάση που φαίνεται ότι θα σημαδέψει την αγορά το 2015, είναι η συστηματική ενεργοποίηση των σούπερ μάρκετ, στο κανάλι των online πωλήσεων. Ήδη υπάρχουν μικροί παίκτες που ελέγχουν διαδικτυακά και μόνο σούπερ μάρκετ, αλλά στο παιχνίδι μπαίνει ενεργότερα η ΑΒ Βασιλόπουλος, εξυπηρετώντας προς το παρόν την Αττική. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του GRECA αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς, δίνοντας αφενός διευκόλυνση στον καταναλωτή και αφετέρου τη δυνατότητα άμεσης σύγκρισης. «Ο καταναλωτής θα μπορεί να ελέγξει όχι μόνο ένα προιόν αλλά ολόκληρο το καλάθι του» αναφέρει ο Π.Γκεζερλής, γεγονός που θα θέσει νέα πεδία ανταγωνισμού για τις εταιρίες αλλά και θα φέρει σημαντικό όφελος για τον καταναλωτή. Ο GRECA υπολογίζει πως ένα ποσοστό 4%-5% του σημερινού τζίρου των σούπερ μάρκετ θα περάσει έως το 2020 στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε εδώ