«Κάποιοι παίζουν τη χώρα στα ζάρια, εμείς με την Ελλάδα δεν παίζουμε», είναι το κεντρικό σύνθημα των πρώτων προεκλογικών σποτ που ετοιμάζει η ΝΔ ενόψει εκλογών.
Ο Αντώνης Σαμαράς είχε δώσει από πολύ νωρίς το σύνθημα για να ξεκινήσει η προετοιμασία της προεκλογικής καμπάνιας του κόμματος, γεγονός που σημαίνει ότι ήξερε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για Πρόεδρο της Δημοκρατίας δεν θα είχε θετικό αποτέλεσμα.
Την ώρα που στη Βουλή θυροκολλείται το Διάταγμα για τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εκλογών για τις 25 Ιανουαρίου, βγήκε στον αέρα τα πρώτο διαδικτυακό προεκλογικό μπάνερ της ΝΔ.
Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω google adsense και έχουν δημιουργηθεί από μία ομάδα νέων ανθρώπων που περιλαμβάνει γραφίστες, δημιουργούς, ειδικούς στα socail media, που εργάζονταν αθορύβως και με πλήρη μυστικότητα ώστε να είναι έτοιμα τα προεκλογικά σποτ του κόμματος.
Το προεκλογικό επικοινωνιακό πρόγραμμα της ΝΔ θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them». Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέιλερ που έκανε όπως το «Καλύτερα γύρνα το στο Λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο «Αγαπούλα» είχαν επιτυχία.
Ήδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα… διλήμματα.