Η Εταιρεία με ανακοίνωσή της θα χρησιμοποιήσει 20 Ανθρωποειδή Ρομπότ αντί υπαλλήλων, για την εξυπηρέτηση πελατών σε καταστήματα ηλεκτρονικών στην Ιαπωνία.
Τα Ανθρωποειδή Ρομπότ θα καθοδηγούν τον πελάτη για την αγορά καφετιέρας, για την παρασκευή εσπρέσο και για τις αντίστοιχες κάψουλες καφέ Nespresso, της Nestle.
Τελικός στόχος είναι, στα τέλη του 2015, να γίνεται χρήση 1.000 ρομπότ.
Το όνομά των ρομπότ είναι Pepper (πιπέρι) και ήδη χρησιμοποιούνται από τον όμιλο υψηλής τεχνολογίας SoftBank σε περίπου 70 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας του ομίλου.
«Πιστεύουμε πως αυτή η νέα -ιαπωνικής εμπνεύσεως- μέθοδος για την εξυπηρέτηση πελατών θα διαδοθεί σε όλον τον κόσμο» δηλώνει ο πρόεδρος της Nestle Ιαπωνίας, Κοχζόχ Τακαόκα.
Το κάθε μηχάνημα κοστίζει περίπου 1.900 δολάρια αλλά το κόστος συντήρησης και «ζωής» των ρομπότ δεν έχει γίνει γνωστό.
Κάποιοι σίγουρα ευελπιστούν τα ρομπότ να θέσουν τις βάσεις ενός κόσμου χωρίς εργασία.
Τελικός στόχος είναι, στα τέλη του 2015, να γίνεται χρήση 1.000 ρομπότ.
Το όνομά των ρομπότ είναι Pepper (πιπέρι) και ήδη χρησιμοποιούνται από τον όμιλο υψηλής τεχνολογίας SoftBank σε περίπου 70 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας του ομίλου.
«Πιστεύουμε πως αυτή η νέα -ιαπωνικής εμπνεύσεως- μέθοδος για την εξυπηρέτηση πελατών θα διαδοθεί σε όλον τον κόσμο» δηλώνει ο πρόεδρος της Nestle Ιαπωνίας, Κοχζόχ Τακαόκα.
Το κάθε μηχάνημα κοστίζει περίπου 1.900 δολάρια αλλά το κόστος συντήρησης και «ζωής» των ρομπότ δεν έχει γίνει γνωστό.
Κάποιοι σίγουρα ευελπιστούν τα ρομπότ να θέσουν τις βάσεις ενός κόσμου χωρίς εργασία.
Προς το παρόν τα ρομπότ φέρονται να λειτουργούν εξαιρετικά ανταγωνιστικά και εκτοπίζουν υπαλλήλους από τις θέσεις τους.